هانای عزیزمهانای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شگفت انگیز از جنس هانا

سه ماهگی دخترزیبای مامان

1393/4/25 15:27
نویسنده : مامان هانا
70 بازدید
اشتراک گذاری
دختر زیبای من روز به روز داری بزرگ بزرگتر میشی . من با تمام وجود نظاره گر تمام لحظه های بزرگترشدنت هستم و برای آن شکر گزارم. ارزوهایم ؛ خواسته هایم با بودنت تو رنگ دیگری دارد.... تو این ماه تونستم به تنهایی ببرمت حموم چه لذتی داشت چقدر کیف کردم... نسبت به ماه قبل داری کم کم به حرکات و صداها عکس العمل نشون میدی هر کاری که انجام میدی رو دوست دارم. این اولین ماه رمضانی که تو پیش من و بابایی هستی خیلی خوشحالم به خاطر حضورت دختر ز یبای من. خواب شبت خیلی منظم شده نزدیک های صبح بیدار میشی برای شیر خوردن باز میخوابی در هر صورت منم کم کم بی خوابی هام کم شده. به دیدن تلویزیون عکس العمل بیشتری داری مسابقات والیبال و لهستان همراه ما دیدی من و بابایی کلی لذت بردیم خدایا شکرت به خاطرت مهربانی های بی اندازه ات.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)