هانای عزیزمهانای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دنیای شگفت انگیز از جنس هانا

ده ماهگي دخترم هانا

1393/11/25 0:19
نویسنده : مامان هانا
104 بازدید
اشتراک گذاری
 
زيباي من يك ماه بزرگتر شدي بوي بهار مي ايد و تو به يك سالگي نزديك مي شوي و من هر روز را شكر ميكنم كه اين هديه خداوند نزد من امانت است...
صبح هاكه از خواب بيدار مي شي بعد از كمي خوردن شير از اتاقت چهار دست و پا راه ميفتي تو خونه و به همه جا سرك ميكشي دستت به ميز تلويزيون  به مبل ها به صندلي ميگيري كه بايستي...
سر كشوهاي كابينت كشوهاي كمد ميري و وسايلش دست ميزني
كلي سرت گرمه... تا قبل ظهر هم يه بار ديگه يك خواب كوتاه داري ميان وعده هم ميخوري....
از اواخر هشت ماهگي ديگه خيلي بازيگوش شدي ديگه كارهاي خونه يا كارهاي ديگه رو نميتونم انجام بدهم كم و بيش، بايد بيشتر هواسم به تو باشه كه خرابكاري نكني از دو ماهگي تا الانم همون ويدىوهاي ني ني كوچولو كه با موضوع هاي مختلف معرفي ني ني كوچولو، تولود ني ني، واكسن ني ني، فصل پاييز، بادكنك ني ني، اسب ني ني، گربه ني ني، توپ ني ني،جيرجيرك و .... كه همه اينها با اهنگ و شعر هست و تو خيلي دوست داري نگاه ميكني البته تو گوشيم ريختم كه سريع قابل دسترس باشه و بعضي از اينها برات جالبتر است ميخندي.
چند وقت پيش يك بسته اموزشي شادونه برات از اينترنت سفارش دادم به همراه كارت كه هنوز اين بسته رو برات به صورت داىم نگذاشتم كه ببيني بايد كم كم شروع كنم براي يك سالگي به بعد برنامه هاي اموزشي بيشتري دارم برات دعا ميكنم كه باهام همكاري كني گل دخترم.
شب ها يكم دير ميخوابي يعني وقتها بايد حتما برق ها رو خاموش كنم كه كم كم خوابت بگيره كه براي اينم به فكرش هستم كه زودتر بخوابي
وسايل اتاقتو خيلي دوست داري هميشه بغلت ميكنم وسايل رو يكي يكي نشون ميدهم اسم ها رو ميگم لبخند ميزني....
دوست دارم بتونم در برنامه هاي اموزشي و رشد فكري موفق عمل كنم 
جالبه وقتي من يا بابايي از بيرون ميايم مياي سمت ما دهنتو باز ميكني ميخواي بياي بغل ...خيلي لحظه شيرينه!!!
زيباي من تو بايد ياد بگيري كه هر لحظه هر روز به فكر پيشرفت باشي و بتواني فكرهاي منفي رو از ذهنت بيرون كني تلاش و بدست اوردن براي چيزي كه بهش علاقه داري اين يعني  بالاترين موفقيت! حس خوب و رضايت داشتن از كارهايي كه انجام ميدهي و به براي تمام داشته هايت با تمام انرژي شكرگزاري كني!
خداي من به من هم نيروي فوق العاده بده كه بتوانم: 
بهترين همسر براي خليل
بهترين مادر براي دخترم
بهترين دختر براي مادرم
وبهترين بنده براي خدا باشم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)