هانای عزیزمهانای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شگفت انگیز از جنس هانا

چهارماهگی هانای عزیزم

1393/5/24 11:13
نویسنده : مامان هانا
138 بازدید
اشتراک گذاری

 چه زیباست وقتی تو را توی بغل خودتم میبینم وبه زمانی فکر میکنم که یگ روزی ارزوی همین روزها در ذهنم موج سواری میکردواقعا زیباست که انسان درک کند انچه را که باید داشته باشد و با تمام وجود حس کند...

هانای من چهارماهش هم پر شد و روز به روز برای من و بابایی شیرین تر میشودخنده هاش زیباتر شده که یه جوری به ادم حس خوبی میدهد.

زیبای من برای اولین بار من و شما و خاله جونی رفتیم بازار یه دور زدیم توی بازارعمه جون و سپیده هم دیدیم با هم برگشتیم خونه روز خوبی بود.

به مدل های مختلفی میخوابی خیلی جالبه تا جایی که می تونم ازت عکس میگیرم جدیدا تو بغلم قشنگ خوابت میبره بغل به بغل می خوابیم بابایی میگه چرا بغل من اینطوری نمیخوابه!!!!میگه من حسودیم میشه!!! وای از دست بابایی جون!

دوستت دارم عزیزم خدا همیشه حفظت کنه.

خدایا سپاسگزارم 

پسندها (1)

نظرات (0)