هانای عزیزمهانای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دنیای شگفت انگیز از جنس هانا

معنی عشق

1393/4/17 15:03
نویسنده : مامان هانا
86 بازدید
اشتراک گذاری

خنده هایت

زل زدن چشمهایت به برچسب های روی دیوار و خندیدن به آنها

ترسیدن از چیزی بعد لبهایت جمع می کنی آماده گریه می شوی

که من بغلت می کنم احساس امنیت می کنی

همه اینها معنی عشق را برایم پررنگ می کند

وقتی باهات حرف می زنم

برای قهه قهه زدن دهانت را باز می کنی

وقتی دستاتو موقع شیر خوردن روی سینه ام می اندازی و محکم بغل می کنی

 وای چه حسی دارم من ...

بازهم معنی عشق را زیباتر می کنی

دختر قشنگ من:

مثل همان آفتابی که همه جارو روشن می کند      

                                                نورش روی گل ها , اونهاروطلائی میکند                                                                                                                                               تو برای من همان آفتابی

دختر زیبای من:

مثل باران که صدایش آرامش

                             قطره هایش طراوت را به زمین می دهد

                                                                                 تو برای من همان بارانی

دختر کوچلوی من:

مثل شب که آرامش آن را دوست دارم    

                               آدم را برای چندین ساعت در سکوت به آغوش می کشد

                                                                                                تو برای من همان شبی

دختر گل من:

مثل گل ها که زیبایی آن زبان زده همه      

                                       خوش بویی آن ها ,طراوت آنها

                                                              همه و همه عشق را معنی میدهد

                                                                                            تو برای من همان گل زیبایی

هانای من       

عشق به خدا

                 نزدیکی به خدا    

                                       رنگ خدا را    

                                                        در آغوش کشیدن تو می بینم

با تمام وجود از خدا متشکرم که تو را به ما هدیه داد

                                                           که با تو بودن به خدا نزدیکتر شوم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)