هانای عزیزمهانای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شگفت انگیز از جنس هانا

هفته نوزدهم بارداري

1392/9/5 23:51
نویسنده : مامان هانا
104 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رفتم دكتر معاينه شدم صداي ضربان قلب ني ني نازم شنيدم وزنم كردم براي فرداش نوبت سونو گرفتم
امروز بعد از سر كار رفتم سونو اونجا منتظر موندم شروع كردم به خوردن اب بسيار بعد بابايي اس مس دادم كه اونم بياد برام ابميوه هم بخره انقدر اب خوردم قدم زدم كه بابايي هم اومد ديدم با كله كدو اومد همون خاله سعيده رو ميگم
نوبتم شد رفتيم داخل اتاق سعيده  هم گذاشتن بياد دراز كشيدم دكتر شروع كرد تمام اعضاي كوجلو ني ني مونو نشون داد گفت اين چشماش دهنش بيني اش صورت كاملش دستاش ستون مهراتش شكمش تازه پاهاي كوچلوش بعد گفت كه دخمله يا ململه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دكتر گفت كه دختر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حس خوبي بود از اين كه جنسيتش برات مشخص شده خدا را شكر به خاطر رحمتش
امشب اولين شبي كه دارم اين نوشته ها رو مينويسم و ميدونم دخمل دارم يه جوجه كه خيلي كه دوستش دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)